Miten journalismi kampeaa itsensä suosta? Viestintätoimisto Kreabin toimitusjohtaja vastaa.
Millaisia ominaisuuksia uudella mediakonseptilla tulisi olla? Demos Helsingin Johannes Koponen vastaa.
Miten hyvä tuote tehdään yhdessä asiakkaan kanssa? Mobiilitoimisto Taisteen suunnittelujohtaja Ville Kaisla vastaa.
Palvelujen digitalisoimisessa vannotaan diginatiivien nimeen – koska he osaavat. Ja sen he nimen omaan osaavat, käyttää helppokäyttöisiä palveluja. Mutta entä se diginatiivien syväosaaminen? Alf Rehn vastaa.
Miksi juuri nyt mainosalalla tulee olla luovempi kuin koskaan? Hasan & Partnersin toimitusjohtaja Eka Ruola vastaa.
Miksi kohderyhmäajattelu on edelleen tärkeää mainonnassa? Cloetta Suomi Oy:n Brand Manager Sanna Teräväinen vastaa.
Toimittajan paras mainos on aina se juttu, jonka hän tekee. Maikkarin aamu-tv:n toimittaja ja mediayrittäjä Nina Rahkola kertoo, mitä hyvään juttuun vaaditaan.
Helsingin Sanomien datadeskin uutispäälikkö Esa Mäkinen mielestä suomalaisella medialla tulee olemaan erittäin hyvät ajat. Nyt käsillä oleva myllerrys ei ole journalismin kriisi, vaan kyseessä on bisnesmallin kriisi.